Podpora uporabnikom TIK in TIK2

Potrebujete pomoč pri uporabi terminala TIK ali pri uporabi programa za administracijo?

  • Naš delavnik je med 8. in 16. uro
  • (01) 428 71 88
  • podpora@epiko.si

Najpogostejša vprašanja

Imate težave s prijavo v program TIK Admin, kako vnesti kartico ali prstni odtis za novega zaposlenega? Preberite v powerpoint vodičih!

Pomoč na daljavo

Za pomoč na daljavo priporočamo program brezplačen program Mikogo. S klikom na spodnjo sliko boste prišli na spletni naslov za začetek seje.

Windows Quick Assist

Če ste v svoj operacijski sistem prijavljeni z Windows uporabniškim računom, se lahko povežemo tudi s programom Quick Assist (Hitra pomoč).

quick assist

Vzdrževalna pogodba

Našim strankam nudimo svetovalno vzdrževalno pogodbo, ki zajema področje svetovanja, vzdrževanja, popravila in podpore kupcem TiK2 terminala za registracijo delovnega časa. Naročnik je upravičen do naslednjih ugodnosti in storitev:

 

  • prednostna obravnava pri reševanju problema
  • posoja strojne opreme v nadomestne namene v primeru daljšega časa popravila
  • brezplačna podpora on-line, preko telefona in preko elektronske pošte
  • popust pri servisnih storitvah, dodatnem izobraževanju, nakupu dodatnih terminalov, popust na dodatne module
  • brezplačne posodobitve programske opreme enake verzije