Podpora uporabnikom TIK in TIK2

Ekipa za podporo podjetja Epiko je na voljo vsak delovnik med 8. in 16. uro. Pokličite nas na (01) 428 71 88 ali pišite na podpora@epiko.si.

Pomoč na daljavo

Pri pomoči na daljavo se povezujemo s programom Teamviewer. S klikom na sliko si ga prenesete na svoj računalnik. Sledi še namestitev, ki je enostavna.

teamviewer icon

Uporabljamo tudi program Mikogo. S klikom na sliko boste prišli na spletni naslov za začetek seje.

mikogo

Najpogostejša vprašanja

Imate težave s prijavo v program TIK Admin, kako vnesti kartico ali prstni odtis za novega zaposlenega? Preberite v powerpoint vodičih!

  1. Ni povezave s strežnikom TIK
  2. Ni povezave s strežnikom TIK2
  3. Vnos kartice in prstnega odtisa (TIK)

Vzdrževalna pogodba

Našim strankam nudimo svetovalno vzdrževalno pogodbo, ki zajema področje svetovanja, vzdrževanja, popravila in podpore kupcem TiK2 terminala za registracijo delovnega časa. Naročnik je upravičen do naslednjih ugodnosti in storitev:

  • prednostna obravnava pri reševanju problema
  • posoja strojne opreme v nadomestne namene v primeru daljšega časa popravila
  • brezplačna podpora on-line, preko telefona in preko elektronske pošte
  • popust pri servisnih storitvah, dodatnem izobraževanju, nakupu dodatnih terminalov, popust na dodatne module
  • brezplačne posodobitve programske opreme enake verzije